czwartek, 14 lipca 2011

Incepcja Reaktywacja.

Bardzo dawno nic nie pisałem i pora się zmobilizować i zadbać o swój blog :-).
Tyle rzeczy ciekawych i interesujących się wydarzyło przez ten czas niebytu, że trudno zdecydować o czym napisać. Przeczytałem swój ostatni post i oprócz błędów ortograficznych zauważyłem i przypomniałem sobie o tym co napisałem pod koniec.Red Bull w tym roku dominuję na całej linii pole positions 6 wygranych Vettela 3 drugie pozycje na 9 wyścigów to mówi samo za siebie.
Przewaga Red Bula przez ostanie dwa wyścigi znikła bynajmniej w Wielkiej Brytanii przegrali w normalnym wyścigu z Ferrari. Jednak spadek formy czy przejściowy okres Red Bula to zasługa zmian przepisów a nie błędów teamu.
Dzisiaj pojawiła się informacja że to co zakazano na Silver Stone od następnego wyścigu będzie dopuszczone, czyli ban zdjęty. Cała ta zmian przepisów w czasie sezonu to straszny pomysł ale FIA nie próżnuje jak urzędnicy UE.
Pozytywną wiadomością na dziś są słowa Roberta Kubicy mówiące, że od następnego sezonu wraca do normalnego ścigania. Rehabilitacja idzie dobrze i to wszystko cieszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz